Praca

 
 
 

Specjalista ds. e-marketingu

Miejsce pracy: Łódź

Nr ref.: M/2016/J


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:


- wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w intrenecie

- współtworzenie kampanii reklamowych oraz badanie efektywności podejmowanych działań

- tworzenie newsletterów oraz mailingów

- śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań

- koordynację działań w obszarze mediów społecznościowych

- kreowanie i prowadzenie wszelkich działań w obszarze e marketingu których efektem będzie wzrost sprzedaży


Wymagania:


- wykształcenie wyższe (najchętniej o kierunku ekonomicznym, informatycznym, marketingowym lub z zakresu zarządzania)

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

- biegła znajomość języka angielskiego

- znajomość narzędzi marketingu online oraz mediów społecznościowych

- znajomość zasad SEO i narzędzia Google Analitics

- znajomość programów graficznych (Corel, Photoshop)

- znajomość rynku, specyfiki oraz technik sprzedaży w kanale internetowym

- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz kreatywność

- miłe usposobienie, entuzjazm, wytrwałość oraz pasja


Oferujemy:


- kompleksowe szkolenia na odpowiednim dla kandydata poziomie

- nowoczesne narzędzia pracy niezbędne do wykonywania zleconych zadań

- ciekawą i odpowiedzialną pracę w nowoczesnej firmie

- umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka) w celu zapewnienia komfortu podczas przeglądania strony www.renault.pl oraz podniesienia jakości oferowanych treści. Używamy cookies również po to, aby dostosować np. treść pokazywanych Ci reklam do Twoich zainteresowań oraz dzięki nim zostaje zapamiętany wybrany przez Ciebie salon lub konfiguracja samochodu. Jesli się nie zgadzasz możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o użyciu plików cookies. Wszystko o cookies