Opis stanowiska
miejsce pracy: ŁÓDŹ
nr ref.: SMJ/2018/01
Profesjonalna obsługa klienta w dziale mechanicznym serwisu samochodowego składająca się z procesu zarówno umówienia klienta poprzez nadzór nad terminowością wykonania naprawy przez podległych mechaników jaki i na obsłudze klienta w zgodzie ze standardami marki na finalnym wydaniu pojazdu klientowi kończąc.
OCZEKUJEMY:
- wykształcenia min. średniego;
- wysokiej kultury osobistej;
- silnej motywacji do pracy;
- umiejętności nawiązywania pierwszego kontaktu i budowania partnerskich relacji z klientami;
- umiejętności planowania i samodyscypliny w skutecznej realizacji działań;
- odporności na stres;
- umiejętności obsługi komputera ( środowisko Windows, pakiet MS Office );
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- ciekawą i stabilną pracę w renomowanej firmie motoryzacyjnej;
- szeroki zakres benefitów firmowych
- możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych;
- bezpośredni kontakt z nowinkami technicznymi;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- dostęp do obszernego pakietu szkoleń
- pracę w ambitnym i kompetentnym zespole.
Niech List motywacyjny rozpocznie Twój proces rekrutacji.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Jaszpol Sp. z o.o. z siedzibą w Zgierzu."
Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.