Pracownik Działu Call Center
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 2017/02/CC
Opis stanowiska
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących;
- telefoniczna obsługa klientów w tym sprzedaż usług serwisowych (m.in. telefoniczne umawianie wizyt klientów, zarządzanie kalendarzem – sprawdzanie, uzupełnianie, wprowadzanie danych klientów w bazie danych, prowadzenie korespondencji z klientami);
- wsparcie organizacyjne pracy serwisu i salonu;
- raportowanie własnych działań i postępowanie zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i budowanie pozytywnych relacji z klientami;
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
Wymagania:
- znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem;
- wykształcenie średnie;
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- duże zaangażowanie oraz motywacja w osiąganiu celów;
- uczciwość, sumienność, wysoka kultura osobista;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów Office;
- wysokie umiejętności interpersonalne;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność;
- inicjatywa w działaniu, operatywność i skuteczność działania.
Firma oferuje:
- umowa o pracę;
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- możliwość stałego rozwoju zawodowego (również podczas szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych);
- motywacyjny system wynagradzania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez JASZPOL SP. Z O.O. z siedzibą w Zgierzu, przy ulicy Łódzkiej 28 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego oraz przetwarzania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez JASZPOL SP. Z O.O. (zgodnie z Ustawą z dn. 29. 08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Zgoda może być wycofana pisemnie w każdym czasie.
Oświadczam, że zostałem/-am poinformowany/-a o prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizowania.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.